Door te durven kiezen voor een bepaalde focus en niche, word je voor je klant veel meer de specialist die hij/zij zoekt. Maar niets is zo moeilijk om zelf de focus voor je bedrijf aan te brengen. Vaak zit je jezelf daarbij enorm in de weg. Je leest over niches zoeken, maar je denkt; dat werkt niet voor mij. Je leest over ondernemen en ‘just do it’ en je denkt; ja maar… ik moet het eerst beter voor elkaar hebben voordat ik zo’n stap ga zetten.

Zeker als je wat perfectionistisch bent ingesteld, ben je al gauw geneigd om van alles en nog wat (steeds) te blijven onderzoeken voordat je concrete stappen gaat nemen. Of je vindt alles wat je doet veel te leuk. Of…

De Piri Piri Methode

Ik zoek graag met jou naar je focus, niche en doelgroep. Daarmee maak je het onderscheid en dat is daarom ook bepalend voor de zoekwoorden waarmee je op internet gevonden wilt worden en waarmee je je (ideale) klanten naar je toe kunt trekken. Daarna kunnen we met een praktisch stappenplan aan de slag:

En dat ziet er misschien simpel uit in zo’n schema, maar niets is zo moeilijk om dat voor jezelf vorm te geven.
Ik help je daar graag bij.

Hiervoor bied ik 1:1 Sessies en na de zomer ook een 3-maanden programma.

Meer weten?

Neem contact met mij op