Wil je een workshop geven, online of IRL, zorg er dan voor dat die meteen goed in elkaar zit, met een leerdoel, voldoende afwisseling en nuttige werkvormen en leer van een trainer die zich snel kan verplaatsen in jou én in je ideale klant.

In een aantal korte sessies leer je al:

  • Hoe je jouw kennis en expertise vertaalt in een sprankelende workshop van een dag, een halve dag of een paar uur.
  • Hoe je jouw deelnemers actief kunt betrekken en verschillende werkvormen in kunt zetten om je workshop afwisselend en interactief te maken.
  • Hoe je jouw workshop vertaalt naar een online programma.

Workshop maken
Maak direct werk van je workshop en neem contact met ons op

Dit onderdeel verzorg ik samen met Natasja Kardos, de workshopcoach.

Toen ik met Natasja mijn eerste workshop ontwikkelde schoot ik al snel in een presentatievorm. Bij haar vragen als ‘Hoe leren jouw deelnemers’ keek ik nietwetend omhoog… Na een tijdje viel het kwartje, gingen we voortvarend aan de slag en werd de workshop door de deelnemers al na de eerste keer gewaardeerd met een 8,5.

Ik durfde nooit zo voor de groep te staan, na deze workshops voor ZZP’ers geef ik nu ook in-company workshops voor een betere vindbaarheid in Google bij grotere bedrijven. Ik vraag Natasja dan vaak om nog even mee te kijken en de workshoptrainingen staan daarna met een paar gouden tips meteen weer als een huis.